Uppdatering

En del saker har hänt i mitt liv sedan jag uppdaterade sist.


Till att börja med kan jag berätta att Molle har flyttat tillbaka till Linköping och min bror Kristoffer till Norge. Det är verkligen ingenting som glädjer mig eftersom jag har kommit närmare min bror den senaste tiden och lärt känna en underbar vän. Det är tur att det går att träffas ändå, men det känns inte alls bra att möjligheten till att ringa och säga "Jag kommer över" inte länge finns. Jag saknar er redan Kristoffer och Molle.

De senaste dygnet har jag varit i två tidigare obesökta länder för mig. Danmark och Tyskland. Inge märkvärdiga länder alls, men det är fortfarande två nya länder för mig. Mitt intryck kan vara fel eftersom det var lite halvdåligt väder när jag var där, men jag tycker att det var väldigt grått och dött. Min vistelse blev kort eftersom jag gjorde min första ölresa. Det var en trevlig resa!

Kvällen har jag spenderat i sällskap med Thina. Jag har packat ned alla de saker jag samlat på mig under 20 år. I helgen kommer det målas om i lägenheten sedan förhoppningsvis börjar inflyttningen till Skomakargatan på Måndag. Jag erkänner att jag är lika uppspelt som ett litet barn över flytten. Jag har längtat länge efter mitt egna ställe.

För övrigt börjar saker och ting se ljusare ut nu. Oron över att någonting kommer att hända finns iofs hos mig hela tiden, eftersom de har varit så den sista tiden. Händer någonting bra följs det av någonting dåligt. Ta det här med lägenheten som ex - Jag fick besked om att jag skulle få lägenheten, då får jag besked om att både Molle och Kristoffer ska flytta. Det dyker upp något bra, sedan någon dåligt.

Nu ska jag krypa ner i min efterlängtade säng.


Kommentarer
Postat av: molle

halloj gummsan! ledsen att jag flyttat! menmen, så äre. hoppas flytten kommer gå bra så kommer jag och hälsar på sen när ja kommer upp! <3 PUSSS

2008-08-29 @ 23:46:19
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0