Helgen

Helgen har för mesta dels spenderas på jobbet. Jag HATAR att jobba tidiga helgmornar. Det är det värsta som finns. Speciellt söndagarna då det känns som att man är ensam i hela världen (eller iaf på söder). Det är inte en människa som är ute, inga fönster lyser förutom de tanter och gubbar vi har väckt. Det är helt öde, de enda människor du stöter på är hemtjänstpersonalen. Deprimerande att jobba helger.

Fredagskvällen var jag hemma hos mamma, där jag fick med mig lite julsaker hem. Gav det ett försök till att få julkänsla, men den har ändå inte riktigt kommit. På lördagen fick jag däremot en aning julkänsla faktiskt. Efter jobbet gick jag och Jonny och handlade julklappar. Trodde jag hade alla avklarade , men där sket jag en lök.
Lördagskvällen blev lika lugn som fredagen , mys med film med Natta och Molle. Såg filmen Eden Lake. Se den inte!
Söndagen bestod bara av sömn. Har många timmar sömn som skulle behövas tas ikapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0