Jag är bra!

Idag har jag varit riktigt duktig och bra!

Klockan 7,30 mötte jag Emma utanför Fjärran. En timme och 45 längder senare var vi klar med simningen. Vi fick nämligen för oss att motionssimma idag! Det var skönt och jag kände mig riktigt duktig efteråt! (Tänk då på att jag inte alls är någon höjdare på att simma!)

Blev sedan bjuden på frukost hemma hos Emma , hon bodde jätte fint! Lunkade sen hem och träffade Marri för att gå på stan och köpa lite julklappar. Ska snart iväg till jobbet och sen till gymmet har jag tänkt. Som jag sa, idag har jag varit bra!


Jag och Marri på Idas födelsedagsfest i helgen

Kommentarer
Postat av: natta

vad hääänder?! fan vad duktigt du är på att uppdatera, glad jag blir ;)

2008-12-18 @ 21:43:18
URL: http://nathaliemagnusson.blogg.se/
Postat av: amanda

tack ;D

vart ju lite krångligare än vad jag trott det där med dansen.. men ska nog fixa det endå, det börjar v.4.

haha man kan aldrig bli för gammal :'D

2008-12-20 @ 21:06:33
URL: http://aoestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0