Bomhusgården

I två dagar har jag nu varit på intro på Bomhusgården där jag ska vara och jobba under sommaren, och förhoppningsvis lite till!
Det var en mysig avdelning där jag verkligen tror att jag kommer att trivas.

Jag blir avundsjuk på de som redan nu vet vad de vill jobba eller plugga vidare till. Varför kan jag inte komma underfull med det jag med? Jag vet att jag inte vill jobba inom vården hela mitt liv, men jag måste ju ha någonting tills jag har kommit underfull med vad jag vill bli "när jag är stor".

Nu ska jag fortsätta pyssla i min garderob som är under ombyggnad.
Snart har jag en walk-in-closet, just like the stars!

Kommentarer
Postat av: charming man

jag vet att jag ska jobba som murare i några år, fast jag vet inte ifall jag vill jobba vidare som det och kanske starta företag eller plugga till något annat. Sånt kommer automatiskt om några år!

2008-05-08 @ 20:25:26
URL: http://charmingman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0