Doktorn kan komma!

Nu är jag almost fitt for fight för Emmas avskedsfest. Hon ska nämligen sluta på hemtjänsten, flytta till Lund och påbörja många års pluggande för att bli läkare. Jag har funderat på det och det kan nog visa sig vara bra att ha en läkare som vän. Då kan jag tex skicka vidare alla Eriks miiljoooner frågor "Vad är det här för knöl? Är jag sjuk nu? Vad gör man åt det här då?  osv" till Emma. Ännu bättre vore om jag skaffade ett propellerplan som hon kunde komma med precis när jag behöver henne, som på tvprogrammet Doktorn kan komma. Det skulle vara perfekt! haha


Ha en trevlig kväll för det ska iaf jag!

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja mikkis, kom tillbaka om sisådär åtta så kan vi nog fixa ett och annat :)

tack för igår! på måndag blir det mys i uppis:):)

2009-08-20 @ 10:49:11
Postat av: pappa

Ja det skulle vara fint med ett propelleplan så gick det fort ut till värdsmetropolen:)

2009-08-20 @ 12:54:40
Postat av: Mikkis

Absolut, därför jag ska börja spara nu :)



tack själv Emma för igår, var jätte trevligt! Uppis på måndag!

2009-08-20 @ 15:13:09
URL: http://mikaelaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0