JAG HITTADE DEN!

Äntligen har kamerasladden kommit fram så nu kan jag ladda upp lite bilder :)

Mari och jag i bilen påväg till Uppsala för att träffa Gunilla


Mor och dotter :)


Haha nån var trött på vägen hem ;p
____________________________


I bilen precis efter att vi hämtat vårat lillhjärta :)




Lillkillen har blivit så stor :)
______________________________


Sandras student
___________________________________

En kväll hos Sanna :)
   


 
_____________________________


Jag älskar dig :)
________________________________


Bror och Sågen


ÄLSKAR bilden, busnatta :) 
_____________________________

Nej nu får det vara nog, orkar inte ladda upp fler.
Älskling har gjort mat till mig så ska pallra mig till köksbordet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Mikkis! Bra bloggning här!! Vi ses imorgon, ska bli så kul så :)

2009-08-23 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0