Ögon tunga som sten.

Nu är det bara 10 minuter kvar innan jag får gå hem. Jag har nämligen jobbat och suttit vak inatt och eftersom jag jobbade dagen igår så blev det inte mycket vila innan det var dags att ta sig tillbaka till jobbet.

De senaste två timmarna har jag nästan sett min säng sväva framför mig med vårat inbjudande påslakan i alla de möjliga färgglada färgerna. Längtar tills att få krypa ned brevid Erik och Leo som antagligen har legat och sovit skönt några timmar. Det är alltid svårast att hålla sig vaken mellan 03 och 05 när man jobbar natt tycker jag. Iaf för mig, för det är då mina ögon håller på att ge upp och jag verkligen får kämpa för att hålla mig vaken. Efter 05 brukar det bli lättare, då sittar man bara och räknar ned de sista två timmarna som är kvar och de brukar gå ganska fort.

Nej Ann-Marie. Nu tycker jag att du får komma så jag får gå hem och stänga mina ögon som är tunga som sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0