Vart har jag tagit vägen?

Jag tyckte att det kanske är dags att berätta lite vad vi har sysslast med den sista tiden. Vi har nämligen börjat våran flytt och har väl hållt på med det för det mesta, fast inte till Mårdäng som det var tänkt från början. Vi bosatte oss i Strömsbro istället. Bättre bussförbindelse och lite andra fördelar. Storstädning för fulla muggar kan man verkligen säga, skulle nästan kunna säga att vi gör en flyttstäd.

Filmen New Moon som jag och Mari såg var verkligen hur bra som helst. Jag behöver bara berätta att jag har sett den tre gånger på bio och Mari har sett den fyra gånger. New Moon är lika bra som första filmen Twilight och jag kan knappt hålla mig tills den tredje filmen kommer. Längtar verkligen!

På tal om att längta, så känns det nästan overkligt att våran Thailand resan kommer bli av. Men med facit i hand så är det faktiskt så att om 20 dagar kommer vi vara på arlanda redo för att lämna kylan som verkar ha kommit idag bakom oss. Den tanken och tanken på att vi kommer spendera jul och nyår i bikini gör verkligen att jag mår bra. Ska bli riktigt skönt att slippa alla julgalna människor som röjer och plöjer sig fram mellan butikerna i galna och nästan besatta försök till att hitta de bästa julklapparna eller den bästa nyårsklänningen.

Nu har jag inte tid med det här, lådorna skriker efter mig att de vill bli upp packade. Om inte annat så kommer jag skrika om jag inte får bort alla dessa lådor snart. Jag hatar när det är prylar överallt, så jag vill bara komma i
ordning och fortsätter jag sitta här händer det inte mycket. Hoppas ni är nöjd över uppdateringen, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0