Nervös!!

Nu är det nästan bara 24 timmar kvar innan vi lämnar kylan och åker till Thailand. Jag brukar alltid fundera långt innan vad jag ska ha med mig i packning, vad som ska göras osv men jag måste faktiskt säga att jag har inte änns börjat packat än. Nervositeten börjar smyga sig på och jag börjar känna paniken över att jag måste börja packa nu.
Hade planerat att börja packa igår kväll, men kvällen spenderades åt mer värdefulla saker. Började med att dra på mig täckbyxorna och tjockjackan så att jag näst intill så ut som en eskimå och gick till dagiset som ligger alldelles i närheten där jag och Leo busade för fullt. Reseten av kvällen spenderades sedan med Thina, Jonas och Chelsea. Vi färgade Thinas hår, mös, åt godis och bara mådde allmännt bra som jag alltid gör när jag träffar Thina. Jag fick för många år sedan ett sms av Thina som har satt sig i mitt huvud just på grund av att jag tycker det stämmer så bra, "Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig" och det stämmer verkligen. Det spelar ingen roll om det dröjer veckor eller dagar mellan att jag att Thina ses så känns det alltid lika bra och som att det var igår vi sågs. Thina är verkligen en sann vän som jag aldrig skulle klara mig utan. Hon betyder så himla mycket för mig.

Från en sak till en annan så har jag och Erik nyss kommit hem från julmiddag hos pappa där det bjöds på underbar julmat, klappar och mysigt sällskap. Ska ta och göra någonting åt mig nervositet och lyssna på min nyhittade artist Melissa Horn och påbörja packningen! Snart så, 23,00 ska vårat plan lyfta från arlanda imorgon! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0