Fy fan vad skönt!

Ja, det kan man verkligen säga. Jag kan inte räkna på båda händerna hur mycket jag har längtat efter den här dagen. Idag har jag nämligen fyllt på mitt gymkort och vart och tränat för första gången i år. Det har verkligen varit efterlängtat.

Just nu sitter jag och ser på Into the blue och är avundsjuk. Jag vill också bo så där fint med blått vatten, åka vattenskoter och dyka efter vrak. Vilken känsla, vilket liv. Lite annat från mitt liv som för de mesta nu förtiden går ut på att jobba känns det som.. Jag sitter till och med på jobbet nu. Fast inatt har jag det bra måste jag medge. Sitter nämligen vak med eget rum, tv, godis, trådlöst internet som fanns i byggnaden och en superskö fotölj som man halvt kan ligga i :) Som sagt, inatt har jag det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0