Jag är tillbaka!

Jag var borta i mig själv en längre tid, men nu är jag tillbaka. Starkare och lyckligare än någonsin.

Jag har lämnat min lilla mysiga etta på skomakargatan för en helt underbar lägenhet på nygatan. Igentligen är det en helt vanlig lägenhet, men just det att jag bor tillsammans med Erik i den gör den underbar. Vi har även fått utökning i familjen med våran lilla knatte Leo. Våran lilla vovve :) Så nu sitter jag här igen, 5 månader sedan sista inlägget, 3 månader sedan jag hade internet sist och lyckligare än någonsin!

Jag hoppas ni är glad för uppdateringen Thina och Mari, det har varit ett jäkla tjat på dem hehe

Nu ska jag ner i soffan och mysa med mitt vinglas och vänta på att darling ska komma hem för lite mys igen :)


Kommentarer
Postat av: Thina

Jag tror jag smäller av! höhöhö

2009-07-13 @ 22:31:49
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: sara linander :)

äntligen mikkis:D detta var jhu trevligt :) fortsätt så här;) puss å kram!!!

2009-08-07 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0