Ledig!

Satan i gatan vad skönt det har varit att vara ledig idag. Att riktigt sova ut utan att ha någon tid tid att passa. Det var länge sedan jag sov tills jag vaknade av mig själv. Känns som att jag ställer den där jävla väckarklockan varje dag, men inte idag som sagt var ;D

Leo och jag har nyss varit ute på en solig promenad i boulongern. Nu ligger gobiten och snarkar i soffan på nerdervåningen. Ja, jag hör honom klart och tydligt ända upp. Han snarkar som en riktig karl. Förr hade jag problem att sova hela nätterna på grund av att Erik hade sin period där han snarkade som fan. Äntligen har han slutat, iaf dämpat sig så att jag inte vaknar av det. Då har vi istället Leo som snarkar lika illa och ibland värre. Jag längtar inte tills den dagen då båda ligger och snarkar ikapp på varsin sida om mig i sängen. Jag ska inte klaga, de är söta mina karlar. Även fast de snarkar ;)

Nu ska jag göra ett ryck och leta efter kamera sladden som fortfarande inte har kommit fram sen flytten. Har massor med bilder på kameran som jag vill ha in på datan, senare bär det av till Bergby för att träffa pappa är det tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0