Martin Stenmark

Gårdagen spenderade jag med mina saknade småbröder Erik & Mårten. Vi började kvällen med ett besök hemma hos mormor där det bjöds på efterlängtade vofflor. ( Det har alltid varit speciellt att få vofflor hemma hos mormor. Det är hennes grej. Hon förbjöd mamma att köpa ett voffeljärn så att det skulle fortsätta vara speciellt när vi kommer dit och det har hon lyckats med. Vofflor hos mormor är lyx! )
Kvällen forsatte sedan ner till boulongen där vi spelade årets första minigolfrunda för att sedan gå till på sommarkväll och se Martin Stenmark. Det blev en bra kväll igår, bara att umgås med Erik & Mårten var skönt. Jag har som sagt saknat dem.

Nu har jag precis hoppat ur badet efter fotbollsträningen, som jag förresten har börjat med igen. Slutade spela fotboll när jag gick i åttan och har ångrat mig mer och mer de senaste åren att jag slutade. Träningarna flyter på bra, vi har en bra tränare och allt fler dyker upp på träningarna. Det var nämligen lite dåligt med folk ett tag, men det blir bättre. Känns skit bra att komma igång igen och det är ju roligt!

Nej, nu ska jag pallra mig ner till sköna soffan med filt, kudde, se på Twilight och vänta på att Erik och Leo ska komma hem och mysa med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0