Lyckliga jag

Just nu sitter jag och går igenom bilder jag har haft på datan, vi har köpt ett bärbart minne som vi ska lägga in alla bilder vi vill spara ifall någon av datorerna skulle krascha. Vilket min är väldigt nära till att göra.

Älskar att se gamla bilder, just nu är det bl.a. bilder som jag har fått från mammas data som jag håller på att gå igenom. Det är alla möjliga bilder från när jag är liten, Erik och Mårtens uppväxt och familj. Jag sitter och ler för mig själv när jag ser alla bilder och tänker på hur lyckligt lottad jag är som har en så bra familj.


Jonny, Mattias, Pappa, Stoffe och jag


Jag, kusin Marcus och Mormor :)


Jag, full i bus.


Mårten, Erik och Morfar :)


Haha, är man trött så är man trött. Erik


Haha Mårten


Vad ska man säga?


:)

Nu får det vara bra, tack och hej.


Kommentarer
Postat av: mari

haha på den där bilden när du har en rosa mjukisdress på dig så är du ju fan en kopia av marie!!!! oh my god!!:)

2009-11-13 @ 19:59:45
URL: http://marimantila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0