Monster Jam

Yes, dagen har som sagt tillbringats i Stockholm, Globen på Monster Jam.
Det bjöds på tävlingar och freestyle med Monster Trucks, bmxcyklar, crossar och dansare. Var en häftig show, men det hade varit roligare om de hade haft mer yta att åka på med de där enorma bilarna. Nu hade de bara tre olika hopp de kunde åka i, men det var häftigt ändå. Globen var nästan fullsatt och det var så mysigt att se alla småknattar som var helt fasinerade över Monster Truckbilarna och crossarna. Ett antal gånger under showen gick de ut och kastade ut t-shirtar i publiken och de barn som hade turen med sig att få en t-shirt lös verkligen av lycka. Var så mysigt att se :) Tyvärr hade inte vi turen att få någon t-shirt. Bilder från globen kommer jag ladda upp sen.

Nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar, för tillfället är det Patrik Isaksson - Du får göra som du vill som spelas på hög volym. Jag är verkligen en all lyssnare när det gäller musik men gamla/klassiker är helt klart en av favoriterna, visst tycker jag om nya låtar också men det känns ändå som att det finns mer vettiga texter i de gamla låtarna. Som mina tanter säger "Det är bara dunka, dunka i radion nu förtiden. Man hör inte vad de säger!" haha :)

Igår kväll blev biverkningarna efter sprutan värre. Jag hade smärta och det det dunkade i armen, smärtan påminnde nästan som känslan jag hade när min arm var infekterad vid studenten. Lyckligtvis blev det inte så långvarigt och imorse var smärtan borta. Har inte haft nå problem idag, endast när jag sträcker armen rakt upp så drar det lite i axeln men verkligen ingenting man kan klaga över.

Nu blir det tv innan jag ska sova, ska upp tidigt och jobba imorgon. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0