Vaccinerad!

Nu ska jag tydligen vara vaccinerad mot svininflensan. Precis som vanligt när jag ska ta en spruta drabbades jag av skrattattacker så att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Det är inte pågrund av att jag är rädd för själva sprutan, för det är jag inte. Jag blir bara så nervös inför det att skrattet kommer. Det var precis lika när jag skulle ta en spruta innan våran Turkietresa förra året. Det slutade med att jag asgarvade, Erik blåhöll min arm och Janbanan höll mig i håret. Varför han höll mig i håret vet jag fortfarande inte riktigt, haha.

Biverkningarna som alla pratar om då?
Jag kan bara säga att det ömmar lite när jag lufter armen över axeln i den arm jag tog sprutan dvs. vänstern.
Jag känner ingen yrsel/huvudvärk, ingen feber, inget illamående osv. Vi får se hur det slutar.

Nu ska jag och Leo ta en promenad till Mårdäng där det kommer att bjudas på tacos ikväll. Det blir en tidig kväll idag, för imorgon bär det av till huvudstaden med Älskling, Anders, Erik och Mårten. Vi ska till globen och se Monster Truck :)


Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

2009-11-13 @ 17:16:03
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Neeeej! Råka skicka ju!!



FYFAN jagf vill också!! Monster!!!

2009-11-13 @ 17:16:37
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0