Kaffestrejk!

Jag blir så less och frustrerad. Frustrerad över att vuxna människor ska ha så jävla svårt att ta reda på efter sig. På mitt jobb är det allt för många som är duktiga på att dricka sitt kaffe och låta muggen stå precis där de har druckigt upp. För någon dag sedan hade de räknat muggarna som stått utspridda och kvarlämnade över hela lokalen till 60 stycken. Det här har resulterat till att våran chef har startat en kaffestrejk. Hon har stängt av kaffemaskinen en tid framåt för att det ska bli en förendring.

Det är ganska frustrerande att komma till jobbet som idag en söndagmorgon, trött och jävlig, beredd på att få dricka en kopp kaffe medans man plockar ihop nycklar osv och mötas av en avstängd kaffemaskin. Det är förjävligt att vuxna människor inte ska ta reda på efter sig själva och att det ska behöva bli en sån här sak. Lär er vett och ettiket för fan så att jag kan få mitt kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0