Positiva saker bara väller över mig!

Ja, det gör det verkligen. Stup i ett får jag veta de ena positiva efter det andra nu och det tar jag emot med glädje! :)

Till att börja med kan jag berätta att kaffestrejken på mitt jobb är över. Jag njuter av varje droppe jag dricker under morgonmötet. Nu gäller det bara att alla visar att de verkligen är vuxna och kan ta reda på sig själva!

Jag har även fått veta att jag ev. ska få börja på mitt 80% schema lite tidigare än planerat. SKÖNT!

Det gick även betydligt mycket fortare att hitta någon som var intresserad av lägenheten än vad jag trodde. Imorse hade jag fått ett meddelande på mobilsvar där det var en man i ca 40 årsåldern som ville komma och se lägenheten. Han och hans två tonårsbarn var nyss här och sa direkt att de vill ha lägenheten! Nu ska vi prata med Norrvidden och komma överrens om ett ut/inflyttningsdatum.

Vi har även hittat en ny hundkurs som vi ska anmäla oss till nu, eftersom kursen vi hade tänkt att gå inte blev av på grund av för lite intresserade.

Jag riktigt njuter av alla positiva saker som händer runt mig! Nu ska jag hoppa ner i badkaret, knäppa en öl och njuta av hur bra livet kan vara. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0