Party like a rockstar!

Ja, så skulle man kunna sammanfatta lördagen om man vill. Eftersom bror Jonny ska ta sitt pick och pack och ge sig ut i världen nu på lördag så var vi till en början på interpool i lördags och drack öl, kastade pil och umgicks. Vi begav oss sedan ut i skogen till en oktoberfest på en mc klubb. Där var vi, mitt mellan skäggiga mcknuttar och raggare med liveband och billig bärs. Kvällen kunde inte ha blivit mer lyckad, jag hade riktigt trevligt.

Jag är så glad för Jonnys skull att han äntligen ger sig iväg. Han har länge pratat om att han vill ut och se världen, kämpa sig fram genom regnskogar, se djur av alla des sorter och bara vara. Åter igen, jag är glad för din skull Jonny :)

Kommentarer
Postat av: molle

här händer det grejer!!! har du hängt på kungsbäck :D götttt! flytta? shit. jag är inte med i svängarna längre..:( <3 love u

2009-10-26 @ 13:43:31
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0