Det blir så bra!

Det händer väldigt ofta att jag blir pysselsugen. Jag älskar att pyssla och igår kliade det verkligen i fingrarna att jag ville göra om något. Grannen kom med den geniala ideén att vi skulle måla om våra blom/trädlådor på framsidan. ( Vi har en gemensam altan med varsin blom/trädlåda med egen uteplats framför sitt köksfönster)

Alla lådor på gården är riktigt slitna, den vita färgen har gulnat, lostnat och är allmänt vidriga.


Det här är våran låda. Behöver inte säga nått, ni ser hur ful den är. Ha då i tanke på att vi redan har frächat på våra vita kanter.


Men efter idag kommer den se ut så här som grannens låda. Vi bestämde oss för att måla över den fula, vidriga grisrosa färgen och göra de helvitt. MYCKET BÄTTRE!

Ni får se bilder på hur allt blev sen när det är klart. Nu ska jag Emelie och Emilia ut och fortsätta. Ska möta Thina och Chelsea vid ett eftersom Thina ska på sjukan sedan börjar jag jobba kl 16. Fy fan, hata kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0