"Jag avskyr den där katten"

Jag började dagen med att jobba till kl 11 och för första gången på länge kändes det helt okey att jobba en så kort tur. Eftermiddagen har vi spenderat tjejer och killar. Jag, Lollo och Ella (Eriks morbrors fru och Eriks kusin) har länge pratat om att vi skulle ha en riktigt tjejdag då vi skulle gå på stan och handla Hello Kitty saker eftersom Ella verkligen avgudar den lilla katten. Grabbarna Erik, Pelle och Liam (Eriks morbor och andra kusin) fick så klart inte vara med och ville inte för den delen heller följa med på stan. De drog till hemlingby och cyklade i backen istället.

Jag förstår inte hur man tänker som kassörskan vi träffade inne på HM idag. Ella stod och la fram sina Hello Kitty saker som hon skulle få köpa, då frågar kassörskan om Ella gillar den lilla katten. Ja, syns inte det för de första? Eftersom Ella inte hade en ända sak som inte var Hello Kitty, men de som stör mig är vad hon kläcker ur sig sedan mitt framför Ella. "Jag avskyr den där katten. Fy fan. Den är ju på allt som går att göra nu förtiden". VA FAN?! så säger man väl inte framför en liten flicka på 4 år?! Ella stod bara och stirrade på hon när hon sa det. Nått vett i skallen lär man väl ha och speciellt när man står i en kassa, då ska man väl vara trevlig och hålla med kunden även om man själv inte gillar saken som ska säljas? Jag blev jävligt störd på henne iaf.

Jag är för övrigt väldigt stolt över mig själv. Eftersom fotbollen bara har gått utför och de verkar som att allt ska läggas ner fyllde jag på mitt gymkort istället. Jag och Eriks lillasyster Lina har t.o.m varit där 4 gånger den här veckan. Känns riktigt bra, speciellt när jag känner att fotbollen iaf har gett resultat på konditionen. Jag orkar springa betydligt mycket längre på bandet än förr. Ska fortsätta vara lika duktig på att ta mig iväg nu bara så kommer det här bli skit bra. Det känns så bra när man väl är på friskis och när man kommer hem.

Kvällen ska jag spendera framför tv:n med mina älsklingar. Eftersom jag har en karl som är galen i superhjältar och hyr varje ny film med hjältar så ska vi se filmen Watchmen. Älskling har både filmer, spidermanglas, tröjor, kalsonger, tidningar m.m med superhjältar. Spiderman är favoriten, men oftast är allt som har med superhjältar bra i hans ögon. Kan inte komma på en gång han har sagt nått dumt om någon iaf. Han var så söt här om dagen när han berättade att han hade hört att filmen Watchmen inte skulle vara nå vidare så säger han tyst efter en liten stund "men jag måste se den ändå, det är ju superhjältar...". Han är söt ibland min karl :)

Som sagt, det blir en lugn myskväll förr oss. Skönt är det, med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon. Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Det gör även skrutten =) hennes favvogrej vid läggdax. Har hon inte den med så blir det livat.

2009-09-05 @ 21:25:27
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0