Strandmys

Igår bar de iväg till stink-skutskär för att Thina skulle fixa sina naglar. Under tiden hon satt och blev ompysslad tog jag, Chelsea och Leo b.la. en promenad till stranden och mös. Leo for runt som en galning och grävde medans jag och Chelsea satt och studerade honom och bara njöt. Riktigt mysigt var det, men jag förstår inte hur man vill bosätta sig i Skutskär? De säger att man blir van med lukten från fabriken, men jag tror inte att jag skulle bli det. Tycker verkligen det luktar skit, tacka stan och Gevalia. Det är fina lukter som kommer ut därifrån iaf!

Glada besked blev det igår när jag kom till jobbet också! På måndag ska jag få börja ett vikariat på ca 40% dagtid fram till nov då jag ska kliva på ett annat vikariat med mer procent i över ett år. 40% är lite, men de resurstider som kommer bli kommer läggas på mig så att jag kan fylla på mina timmar. Känns bra att få några fasta tider iaf. Framsteg! 

Det känns som att jag har saker planerat hela tiden. Så fort jag är ledig så är det någonting. Det är inte ofta jag bara tar dagen som den kommer nuförtiden. Idag ska jag träffa Sara och lilla Smilla iaf, ska även försöka hinna med att träna, städa lite och fixa med uteplatsen. Jag brukar få ihop det så att jag hinner med det jag har tänkt, men vi får se. Jag har bestämt mig för att börja försöka varva ner och ta det lite lugnt de dagar jag är ledig så idag hinner jag de jag hinner. No stress.





Tuffingen med skinnjacka :)

 


Kommentarer
Postat av: molle

jappp :D nu är jag igång igen vettu , bara in o läsa nya inlägget på en gång ;) <3 .. härligt att du uppdaterar också :D så vi kan hålla koll på varandra :D PUSSS

2009-09-12 @ 13:57:50
URL: http://mollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0