SuperErik

I torsdags umgicks jag äntligen med Molle och Natta!! Det var evigheter sedan vi sågs och jag har verkligen saknat det. Det blev mys hemma hos Natta med idol, godis av alla sorter och en massa prat. Lovely.

Som jag tidigare berättade så är ju älskling besatt av superhjältar. Vad tror ni inte låg på bordet när jag kom hem från Natta? En film. En film om Hulken som möter Wolverine eller Thor. Jag har slutat bli förvånad och som ni kan gissa så var Watchmen som vi såg för ett tag sen en riktig höjdare. Erik kunde minsann inte förstå hur andra har kunnat klaga på filmen. Enlig honom var den huuur bra som helst så i en vecka i sträck så var det bara den som visades på våran tv. Tur att jag älskar dig för den du är super-erik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0