The nuts are gone!

Nu har vi kastrerat båda våra småkillar. För tillfället ligger Berrah på toalettgolvet nedsövd och kommer inte vakna upp förrens om några timmar. Leo fick ta bort sina stygn och sin tratt i måndags, stackarn har ju varit tvungen att ha tratt i 13 dagar. Jag har verkligen tyckt synd om honom eftersom han har varit så klumpig utöver det vanliga. Den där tratten har tagit i väggarna, trappstegen, soffkanten m.m. Överallt där man kan fastna har Leo fastnat haha.
Om ca 14 dagar sägs det att vi ska märka skillnad på Leo, men jag tycker redan att han har blivit lugnare på promenaderna vilket är grymt skönt!

För övrigt är allt bra, jag har börjat skolan på måndagkvällar nu. Tyvärr hänger jag inte riktigt med alla gånger och förstår min lärare när hon ska förklara olika saker men som tur är så har jag min privitlärare Elin som t.o.m tycker att det är roligt med matte som hjälper mig och det är guld värt eftersom jag avskyr ämnet. Vår lärare började första lektionen med att säga "Tidigare har ni bara räknat och räknat matte, men nu ska ni börja tänka varför ni gör det ni gör och det kommer bli skoj va?" Nej, det är inte skoj. Matte är inte skoj. Matte gör man för att man måste, inte för att det är skoj.

Nu blir det en vilostund innan vi ska till Hillerian och och äta en pizza och ta en öl eftersom jag är ledig imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Matte ÄR skoj Mikkis! Jag hoppas verkligen du är hemma i påsk så vi kan hängaa - du, jag och Marran! Puss!!

2010-01-22 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0